Zalety telebimów

Telebimy, czyli ekrany diodowe, są powszechnie uznawane za skuteczną formę reklamy zewnętrznej. Jeszcze kilka lat temu były one zupełną nowością, ale obecnie są montowane w bardzo wielu miejscach, głównie tych zatłoczonych – przede wszystkim na w centrach handlowych i na fasadach budynków przy ruchliwych ulicach. Ich popularność wynika w dużej mierze z tego, że są dobrze zauważalne i pozwalają prezentować dany produkt lub usługę w atrakcyjnej formie. Nie dziwi zatem fakt, że na rynku działa wiele firm zajmujących się wynajmem telebimów

Prosty i tani sposób na dotarcie do klientów

Telebimy LED-owe dostępne np. na https://meon.pl  są nowoczesną formą reklamy, która przyciąga wzrok potencjalnych klientów, a to ze względu na dużą dynamikę obrazów oraz zmienność prezentowanych treści (możliwość pokazania obiektów w ruchu, szybko zmieniający się tekst i donośny dźwięk itp.). Badania prowadzone przez różne ośrodki potwierdzają, że taka reklama jest w znacznie większym stopniu zapamiętywana niż choćby tradycyjna w postaci billboardu czy plakatu.

Duże znaczenie ma tutaj jakość samego obrazu, jego wyrazistość, a także widoczność w zmiennych warunkach pogodowych i o każdej porze dnia oraz nocy. Dzięki wymienionym właściwościom, poprzez zastosowanie tego konkretnego nośnika można z powodzeniem przekazać w krótkim czasie maksimum informacji.

Ogromną zaletą telebimu jest z pewnością to, że pozwala on wyświetlać na przemian mnóstwo reklam, co niezwykle kusi inwestorów, którym często zależy na skuteczności za stosunkowo niewielką cenę (obniżenie kosztów na promocję). Istotne jest także to, że przekaz jest w tym przypadku niezbyt nachalny – potencjalni klienci spoglądają na ekran intuicyjnie, nie czując się do tego w żaden sposób zmuszonymi.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

trzynaście − 11 =