Drukowane materiały reklamowe – co szczególnie można wyróżnić

Choć wśród materiałów reklamowych ciągle pojawiają się jakieś nowe propozycje i pomysły, to jednak materiały w formie drukowanej wciąż nie tracą na popularności. Taki rodzaj poszerzania grona klientów i budowania ich świadomości o marce sprawdzi się niemal w każdym biznesie bez względu na jego wielkość. Należy pamiętać, że materiały drukowane, to już nie tylko ulotki, foldery i plakaty. Dziś swoje logo można umieszczać na wielu innych produktach, które można dopasowywać do polityki i misji firmy, a także do konkretnej branży.

Gdzie warto umieścić logo?

Po wcześniejszym przemyśleniu i określeniu dróg docierania do klienta, swoje logo oraz określony tekst można umieścić na flagach reklamowych, banerach (tekstylnych sandwich, roll-up, aluframes, sektorówki), proporczykach, namiotach oraz artykułach plażowych, takich jak leżaki i parawany. Oprócz tych propozycji wciąż duże znaczenie w świecie reklamy mają mniejsze produkty, w Graffiti Print wśród licznych propozycji są poduszki, chusty, szaliki, a nawet niezwykle popularne w ostatnim czasie nakładki na lusterka samochodowe. Bardzo ciekawym rozwiązaniem, bo zarówno innowacyjnym, jak i praktycznym są kostki z nadrukiem, które mogą pełnić rolę wygodnych puf. Innowacyjne podejście, wyjątkowo trwałe materiały i profesjonalne wykonanie pozwalają na uzyskanie nadruków odpornych na czynniki atmosferyczne, mechaniczne, co gwarantuje ich wyższą odporność, np. na ścieranie. Należy pamiętać, że wszystkie produktu można personalizować w taki sposób, aby idealnie współgrały z wizerunkiem firmy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

18 − dziesięć =