Druk reklamy – jakie powinien mieć rozmiary?

Chcąc zyskać klientelę, nagłośnić jakiś problem albo zdobyć poparcie, niezbędna jest reklama. Dobrze zaplanowana, starannie wykonana, z pomysłem. Jej zadaniem jest przede wszystkim zapadnięcie w pamięć odbiorcy, zwrócenie jego uwagi, a także zbudowania pozytywnego wizerunku firmy lub osoby znajdującej się na plakacie, banerze lub billboardzie.

Dobra reklama powinna być widoczna, ale jednocześnie nie może przytłaczać, ani być zbyt nachalna. Z tego powodu należy dobrze przemyśleć, jaki rozmiar przekazywanych przez nas informacji, będzie najbardziej odpowiedni. Druk banerów w Warszawie jest stosunkowo mocno rozpowszechniony, dlatego nie powinniśmy mieć problemów ze znalezieniem firmy, której zlecimy wydrukowanie interesującej nas reklamy.

Małe, średnie, duże

Wielkość reklamy powinna być dostosowana do miejsca, w którym się znajduje, Na szczęście druk plakatów w Warszawie dostępny jest w wielu różnych rozmiarach. Nie będziemy więc mieli problemów z dostosowaniem wielkości potrzebnych nam plakatów. Chcąc umieścić reklamę w miejscu o dużym natężeniu ruchu, warto zadbać o to, by nadruk był stosunkowo duży i wysokiej jakości. Najlepiej powiesić taki plakat powyżej oczu statystycznego człowieka, aby był dobrze widoczny z daleka.

Z kolei chcąc umieścić plakat na jakimś słupie lub tablicy, wystarczy format A2 lub zbliżony. W przeciwnym wypadku, reklama będzie wyglądała na nachalną. Dodatkowo, zbyt duży format będzie po prostu niepraktyczny – całość będzie widoczna tylko z dużej odległości, a osoba stojąca blisko plakatu, będzie musiała poświęcić dłuższą chwilę na zrozumienie przekazu reklamy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

8 − 2 =